Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Gezocht surf maatje midden nederland!!
(1 bekijken) (1) Gast
  • 1

Onderwerp: Gezocht surf maatje midden nederland!!

Gezocht surf maatje midden nederland!! 12 juni 2012 08:40 #75952

Hi,

Mijn naam is John en woon in Amersfoort. Op dit moment surf ik voornamelijk alleen en ga regelmatig naar wijk aan zee. Ben in het bezit van een ruime auto, die ook nog zuinig rijdt. Dus heb je een ritje nodig naar zee en je vindt het ook nog leuk om samen te surfen, laat dan wat van je horen.

Grtz John
  • #john#
  • Afwezig
  • Kook

Re: Gezocht surf maatje midden nederland!! 19 juni 2012 00:20 #75961

Hoi John, ik woon zelf in Amsterdam maar heb geen auto. Ik heb een 6'0 en ook een strap rack als dat nodig is. Als je via Amsterdam richting wijk aan zee gaat dan deel ik graag de kosten met jouw.

Good waves!

Lucas
0623626648

Re: Gezocht surf maatje midden nederland!! 19 juni 2012 23:01 #75962

Hey John,

Ik ben ook wel geinteresseerd om samen te surfen als het zo uitkomt.
Surf nu sinds twee jaar, dus nog redelijk beginner vind ik zelf. Als dat een probleem is, dan bel of mail je mij niet, is ook cool!

Ik surf zelf nog op een 7'2, wil het nog wat beter kunnen voordat ik een fish ofzo koop.

Okay, dit is mijn mailadres: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. en mijn nummer 0628526492.
Ciao, Thomas

Re: Gezocht surf maatje midden nederland!! 20 juni 2012 12:32 #75963

Hey,

Ik kom zelf uit Utrecht en we hebben onlangs een surf carpool clubje opgezet met een paar surfers uit Utrecht. We werken allemaal en gaan, mits de voorspellingen goed zijn, regelmatig voor een avond sessie naar de kust. Als je interesse hebt om te joinen moet je ff een mailtje sturen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
  • Bart16
  • Afwezig
  • Grommet

Re: Gezocht surf maatje midden nederland!! 18 aug 2012 19:00 #76122

hoi,

ik ben lieke kom uit nijmegen wil graag gaan leren golfsurfen met een leuke surfmaat maar inderdaad de kosten om naar zee te rijden lopen erg op misschien kunnen we die een x delen

grts

Re: Gezocht surf maatje midden nederland!! 22 aug 2012 00:20 #76125

Superleuk!

En Lieke, ik ben ook een beginnend surfer en uit Nijmegen. Ik wil graag wat regelmatiger heen en weer naar de kust gaan, maar zoek nog mede-enthousiastelingen. Misschien een idee om een alternatief Nijmeegs carpool-clubje op te richten?? Ik heb meestal wel een auto tot mijn beschikking waar we met zn vieren in kunnen. Mailen kan naar: rogier happel @ hotmail. com (maar dan alles achter elkaar aan getypt) of via facebook.com/rogierhappel (dat is handiger).

Groeten,
Rogier
  • Roog!
  • Afwezig
  • Kook
Laast bewerkt: 22 aug 2012 00:22 Door Roog!. Reden: tekst aanpassen

Re: Gezocht surf maatje midden nederland!! 29 aug 2012 10:56 #76152

hey Lieke en Rogier,

Ik kom uit beuningen en ben zelf van plan weer wat vaker op zondag richting de kust te gaan. Ik heb nog 2 vrienden in nijmegen die ook surfen dus als jullie een keer zin hebben om te gaan kunnen we wellicht wel wat regelen. laat maar effe wat horen via de mail. Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.

gr joris

Re: Gezocht surf maatje midden nederland!! 31 aug 2012 08:03 #76164

Ha Joris, mooi zo. Ik ga aan je denken/mailen!

Er is inmiddels ook een facebookgroep opgericht onder de naam Nijmegen aan zee, als je fb hebt kun je misschien lid worden? Op die manier maken we snel contact met iedereen (we zijn al met zn achten).

Groetjes, Rogier (en anders is mailen ook geen probleem hoor)
  • Roog!
  • Afwezig
  • Kook

Re: Gezocht surf maatje midden nederland!! 31 aug 2012 13:23 #76167

Hoi Iedereen.
Ik kom zelf uit Veenendaal en het lijkt mij ook leuk om met andere te gaan surfen, heb ook een auto en kan ook doordeweeks.
Als er iemand gaat mag je een pbtje doen of anders mailen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.

Re: Gezocht surf maatje midden nederland!! 29 sep 2012 12:35 #76211

Hoi hoi!

Ik woon in Utrecht, surf sinds een paar jaar, met grote tussenpozen.. onlangs weer een weekje naar Portugal geweest om te surfen en ben nu echt helemaal stoked om regelmatig het water in te gaan. Ik ben nog een beginner, ga binnenkort weer eens een lesje nemen om turns te leren, maar ben wel een hele fanatieke!! Heb zelf nog geen board maar zou heel graag in contact komen met mensen die vanaf hier regelmatig richting zee gaan (en dan dus het liefst een plek waar ik spullen kan huren) om kosten en mijn enthousiasme voor deze fantastische sport te delen. Omdat ik in de horeca werk ben ik heel flexibel en kan ik in het weekend, maar vooral ook op doordeweekse dagen.

Je mag me ook even op facebook toevoegen, dat communiceert altijd wel makkelijk: www.facebook.com/vandenbersselaar

Groetjes Wendy
  • Wenz
  • Afwezig
  • Kook
  • 1
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!