Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Welke fins kopen?
(1 bekijken) (1) Gast
  • 1

Onderwerp: Welke fins kopen?

Welke fins kopen? 14 mei 2012 15:13 #75906

Ik wil een nieuwe set vinnen kopen, maar ik weet niet wat voor soort. Moet je bij je gewichtsklasse blijven of kan je ook grotere vinnen kopen? Etc. etc.
(Weeg zelf 75kg)
Of iemand wat informatie heeft en misschien wat goed advies ;P

Tx
  • IngmarM
  • Afwezig
  • Kook

Re: Welke fins kopen? 16 mei 2012 15:54 #75907

Grotere vinnen kunnen lekker zijn als je wat meer grip wilt in hogere of stijlere bakken. Vinnen kunnen je board maken of breken. Mocht je nog niet zo ver zijn in surfen dan zal je waarschijnlijk weinig verschil voelen in vinnen. Wat is je stijl?, voor wat voor board wil je ze? voor wat voor soort golven? Bij FCS geven ze precies uitleg over verschillende soorten vinnen. Kijk eens op hun site. Probeer zoveel mogelijk vinnen te testen. Vinnen kunnen super belangrijk zijn voor je board dus wel een tijdsinverstering waard
  • Menn
  • Afwezig
  • Gervorderde surfer

Re: Welke fins kopen? 20 mei 2012 09:13 #75909

Ik zou die met carbon kopen met veel vorte effect, en veel flex. Kleur is ook niet onbelangrijk.
I will not hurt or harm you. Just give me back the board, Lance. It was a good board - and I like it. You know how hard it is to find a board you like. - Lt. Colonel Kilgore (Apocalypse Now!)
  • 1
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2014 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!