Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Surfspots vanuit Utrecht
(1 bekijken) (1) Gast
  • 1

Onderwerp: Surfspots vanuit Utrecht

Surfspots vanuit Utrecht 21 mrt 2012 13:00 #75847

Hey allemaal,

Na een aantal jaren alleen in de vakanties gesurfd te hebben (France en Indo), wil ik het nu ook eens in NL oppakken. Mijn gear is nu zo goed als rond, auto, board, wetsuit etc, echter nu moet ik nog een spot uitkiezen.
Omdat ik in Utrecht woon kan ik op verschillende spots komen die voor mij ongeveer even ver rijden zijn. Scheveningen is het dichtst bij, maar als ik alle verhalen hoor over de mega crowds loont het mij wel om 10 minuutjes verder te rijden voor bijvoorbeeld Katwijk of Noordwijk aan Zee.
Zijn er hier andere surfers die hier uit de omgeving komen en die een goede spot weten?

Peace
  • Bart16
  • Afwezig
  • Grommet

Re: Surfspots vanuit Utrecht 26 mrt 2012 09:40 #75852

Hoi Bart,

ik ga meestal naar wijk aan zee. Makkelijk te rijden en niet te druk. Andere spots zijn hemelsbreed wel dichter bij maar moet je meestal door een stadje heen (leiden, den haag) waardoor het erg lang duurt. Maar ijmuiden of zandvoort is dan ook nog een optie.

Thomas
  • maxim
  • Afwezig
  • Kook

Re: Surfspots vanuit Utrecht 27 mrt 2012 20:42 #75855

Thnx, ik ga denk ik maar gewoon verschillende spots proberen. Volgens mij is Noordwijk aan zee ook wel het ritje waard...
  • Bart16
  • Afwezig
  • Grommet
  • 1
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2014 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!